Advisor247 är nästa generations webbaserade advokatsystem för dig som vill samla allt i en smart lösning. Systemet täcker bl.a. dina behov för dokumenthantering, kunskapsförvaltning, tidregistrering och fakturering. Alltid lätt tillgängligt.

  • Nästa generation av lösning för avdokatbyråer – få enkelt ordning på klienter, ärenden, e-post, dokument, uppgifter och tider
  • All funktionalitet på ett ställe.
  • Webbaserad lösning. Alltid tillgänglig
  • Kan köras av både Windows och Mac användare
  • Lätt att komma i gång. Du får support du kan rådfråga hela vägen
  • Bli en professionell kvalitetsleverantör av lönsamma tjänster. Få full kontroll med Advisor247

Enkel och effektiv tidregistering och fakturering

Med Advisor247 blir tidregistrering en naturlig del av dagens arbetsuppgifter och tider kan registreras automatiskt som ett resultat av andra aktiviteter.

Effektiv fakturering gör att du kan använda tiden till att hantera dina kunder.

Effektiv ärende- och dokumenthantering

Med Advisor247 får du ett väl fungerande, säkert och smart system för ärende- , dokumenthantering och kunskapsförvaltning.

Utnyttja dagen på bästa sätt.
Använd Advisor247 till att organisera arbetet och få full kontroll.

Äntligen ett system som fått ordning på dokumentflödet i verksamheten. Advisor247 hjälper oss enkelt att hitta dokument och projekt när vi behöver det. Tidsbesparande och effektiv! – Marius Larsen, Larsen advokatfirma AS

Experthjälp på vägen - tips och tricks som kan bli mycket lönsamt

Vi är experter på tidsregistrering och dokumenthantering i kunskapsintensiva miljöer, där grunden för lönsamhet beror på effektiv dokument- och ärendehantering.

Advokater som lever på att sälja expertis har inte tid att slösa på att söka efter dokument och annan information, eller sköta krånglig tidregistrering och fakturering.

Myndigheternas krav på integritet och säkerhet i kombination med ny teknik är centrala för oss.

Vi vet vad som skall till och hjälper dig gärna!

advisor247@advisorsoftit.se

08-705 80 20

Kontakt-, klient- och ärenderegister
Dokument och e-posthantering
Hantering av deadline
CRM funktionalitet
Integration med Microsoft Office
Advisor Pocket – klienthantering direkt i farten
Tid- och utläggsregistrering. Fakturering
Integration mot redovisningssystem, Fortnox och SIE4
För både Windows och Mac användare

ADVISOR POCKET – KLIENTHANTERING DIREKT I FARTEN

Snabb och effektiv tidsregistrering när du är på språng

ADVISOR POCKET ger också tillgång till byråns klienter, ärenden, dokument, avtal och påminnelser.

Genom att använda ADVISOR POCKET får du en modern och effektiv registrering av timmar, och du får en översikt över kontorsverksamheten från din egen mobil.

(Advisor SoftIT konfigurerar displayen av ADVISOR POCKET så att den skräddarsys exakt till ditt kontor. Kontakta Advisor SoftIT för information och beställning.)