Advisor247

Advisor247 är en fantastisk lösning för advokatbyråer som vill höja sin produktivitet, effektivitet och tillgänglighet till professionella applikationer. Molnbaserad och kraftfull, Advisor247 har förmågan att hantera, förenkla och digitalisera hela advokatprocessen. Genom integration med 3:e parts lösningar får du tillgång till en mängd professionella applikationer direkt från ditt eget användargränssnitt. Med dess flexibilitet kan lösningen enkelt anpassas efter byråns och användarnas egna önskemål och behov, så att både små och stora advokatbyråer kan dra nytta av fördelarna. Med Advisor247 kan du säkert och utan problem driva din advokatbyrå på en högpresterande och molnbaserad plattform. Kontakta Advisor Softit idag för mer information eller hjälp att komma igång med Advisor247.

Boka demo

Molnbaserad lagring

Obegränsad och säker lagring av systemdata på våra övervakade servrar.

Klientportal

Säkert informationsutbyte mellan advokatens klienter, experter och kontakter.

Klienthantering

Tydlig och systematisk hantering av alla uppgifter i advokatens kärnverksamhet.

Ärendehantering

Optimal hantering av all relevant ärendeinformation. Alltid uppdaterad insikt.

Mer

Allt om klienten lätt tillgängligt

Du kan snabbt kontrollera dokumentflödet med hjälp av smarta funktioner.  Dokument skapas enkelt med hjälp av mallar och relevant information slås samman i dokumenten. Detta effektiviserar arbetsflödet. Du får inblick i ärenden, dokument och uppgifter med tidsfrister. Genom att använda Advisor247 Desktop för PC och Mac kan du enkelt integrera med Outlook, Word, Excel och PDF. Advisor247 Portal förser advokaten med säkert och integrerat tvåvägsdokumentutbyte med klient, part, motpart och experter – med tillhörande åtkomstkontroll.

Timregistrering och fakturering är lätt tillgängliga på flera ställen i lösningen och kräver inte inloggning i det finansiella systemet. Du har alltid en översikt över din ekonomi.

Dokumentflöde

Säkert utbyte av interna och externa ärendehandlingar. Säker hantering av känslig information.

Mer

Allt samlat på ett ställe

Du arbetar mer effektivt med full insikt och tillgång till ärendedokument, samtidigt som du har en översikt över tidsfrister och tidsregistrering.

  • Kontakt-, klient- och ärenderegister
  • Dokument- och e-posthantering
  • Fristhantering
  • CRM-funktionalitet
  • Integration med Microsoft 365
  • Advisor247 Portal – säkert tvåvägs dokumentutbyte
  • Advisor247 Pocket – klienthantering direkt i fickan
  • Registrering av tid och kostnader.
  • Fakturering – specialanpassade advokater (specialanpassad för advokater)
  • Integration med ekonomisystem

Fakturering

Effektiv fakturering optimerar företagets lönsamhet. Enkelt och tillgängligt.

Mer

Alltid en översikt över ekonomin

Genom att använda Advisor247 har du alltid tillgång till tidsregistrering – detta ökar lönsamheten. Vi förstår advokatens behov och har specialanpassad fakturering. Genom att använda elektroniskt godkännande av timmar och utlägg sparar du mycket tid. Dessutom har vi också enkel avräkning av klientmedel och automatisk överföring som ett alternativ för vissa integrationer. Kunder kan få en uppdaterad översikt över aktuella timmar och fakturor via Advisor247 Portal.

  • Fakturering
  • Klientmedel
  • Autosplitt
  • A-konto
  • Kostnadsräkning
Integrationer

Sömlös integration

Våra system är dagens och morgondagens lösningar, som kan integreras mot kontorets övriga system.

INTEGRATIONER

Full kontroll

Advisor Pocket för mobil

Advisor 247 Pocket för dig när du är på språng. Snabb, enkel och säker åtkomst till klienter, ärenden, dokument, deadlines, tid och kostnadsregistrering – på mobilen. Kontroll var du än är.

Advisor247 video

Videofilmer som beskriver olika funktioner i Advisor247

Klienthantering

Ärendehantering

Tidredovisning

Fakturering

Dokument och E-posthantering

Boka demo

Boka demo

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Boka demo nu!

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.